Má zkušenost s nákupem přes internet
Již od dětství jsem mívala problémy s nakupováním bot. Tehdy jsem patřila k lidem, kteří potřebují větší číslo bot. Bydlela jsem ale v malém pohraničním městě
s velmi dobře zásobovanou prodejnou obuvi. Navíc jsme měli velkou výhodu v tom, že paní vedoucí patřila k "baťovákům" - rozuměj absolventům školy u Bati ve Zlíně. Nejenže uměla správně objednat, ale uměla i velmi dobře změřit nohu.
Proč si to dovoluji takto tvrdit?
Mám velmi dobrou zkušenost - podle jejích mír jsem měla ušité zimní vysoké boty a seděly velmi dobře.
V dnešní době bydlím ve velkém městě. Obchodů je tady sice hodně, ale nezdá se mi, že by ve všech obchodech byli odborníci. Ale to jsou jenom dohady, ničím nepodložená fakta...
Na své webové stránce jsem uviděla odkaz na zdravotní obuv KOKA. Podívala jsem se, co se nabízí:
v danou chvíli nabízeli nazouváky. Podle popisu i vzhledu by odpovídaly tomu, co jsem potřebovala.
Chvíli jsem se rozmýšlela - doposud jsem neměla vůbec žádné zkušenosti s objednáváním přes internetový obchod. Dřív jsem kupovala jen po odzkoušení
v kamenném obchodě. Ale zvítězila touha po zdravotních nazouvácích, které by se daly nosit doma i venku.
Objednávala jsem později i nazouváky s plnou špičkou. V těch chodím venku. Stále jsem ale toužila po zdravotních sandálech. Měla jsem štěstí - časem se objevily
v nabídce internetového obchodního domu. Objednala jsem je - byly mi doručeny vpořádku Českou poštou.
Dlouho jsem se ale neradovala. Měla jsem smůlu - bota se mi "pokazila.
Přemýšlela jsem o tom, co mám udělat. Rozhodla jsem se napsat dotaz, jak se v daném případě jedná.
Překvapilo mě - velmi mile - když se mi telefonicky ozval pan Koza a poradil, jaké jsou možnosti. Domluvili jsme se na stejném druhu, ale v mé velikosti byly jen v jiné barvě.
Možná by se většina žen divila, když jsem řekla, že mi na barvě bot nezáleží. Jde mi jen o odpovídající velikost a druh obuvi. Tak tomu bylo v mém případě již od dětství - nohy má člověk jenom jedny a potřebuje, aby "ho celý život nosily"...
Boty mi byly doručeny včera. Hned jsem si je obula a šla se podívat na festival Folklor bez hranic. Žádná část nových sandálů netlačila.
Uvidíme, jestli nebudu mít opět smůlu. Věřím tomu, že se jednalo o něšťastnou náhodu...
Chtěla bych poděkovat panu Kozovi z obchodního domu v Ústí nad Labem za jeho přístup k mému problému a za jeho jednání. Poděkování si zaslouží i jeho spolupracovníci.
Přeji jim spokojené zákazníky a jen pěkné dny
Ema
P.S.:
...i takoví lidé žijí mezi námi - je třeba chválit, ne jenom stále na všechno a všechny nadávat
.................................................
Moje další zkušenost s objednáváním bot, které se mi líbily:
objednávaná obuv přišla v pořádku, ale velikost neodpovídala mírám uvedeným
v tabulce. Boty mi byly vyměněny za jiný vzor.
Děkuji
Ema
___________________________________________________________
Můj další nákup po internetu:
Každoročně si kupujeme brambory na zimní uskladnění. Zahrádka je malá - brambor si vypěstujeme jen tak na ochutnání...
Kupovali jsme je v obchodě s ovocem a zeleninou, ale po změně majitele již brambory na zimní uskladnění neprodávají. Nastal problém: Co teď?
Jednou jsme šli na zahrádku a já jsem si všimla letáčku na brance jednoho rodinného domku. Byla tam uvedena webová stránka - hned po příchodu domů jsem ji otevřela a napsala objednávku.
Velmi brzy se mi z "brambor na Vysočině" ozvali, aby se domluvil termín a čas dodání. Dozvěděla jsem se, že se pak řidič ozve cestou - na cestu na naši zahrádku potřebujeme asi třicet minut.
Pan Novák se ozval - viděla jsem auto v dálce. Dovezl na určené místo.
Jsem velmi ráda, že jsem se obrátila na pracovníky "brambor z Vysočiny"...jeden druh brambor jsme již ochutnali - pan Novák měl pravdu: jsou výborné.
Navíc při přebírání jsme zjistili jen málo nepoužitelných brambor ve srovnání s předchozími roky.
Ema.
P.S.:
Jsem ráda, že jsme letos kupovali právě od těchto zemědělců